کد خبر: ۱۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در چند روز اخیر ۴۰ نفر در شهرستان تفتان به کرونا مبتلا شده‌اند، تا این لحظه مورد فوتی نداشته‌ایم و تیم‌های سلامت در سطح منطقه مستقر هستند.

سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در چند روز اخیر ۴۰ نفر در شهرستان تفتان به کرونا مبتلا شده اند،تا این لحظه مورد فوتی نداشته  ایم و تیم های  سلامت در سطح منطقه مستقر هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده شرکت در مراسم شادی و جشن‌ها علت ابتلای جمعی از اهالی تفتان به کرونا بوده است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع سریعا اقدامات مداخله ای  را شروع کردیم و غربالگری خانه به خانه فردا دوشنبه به اتمام خواهد رسید.

هاشمی شهری گفت: نقش کلیدی مراکز ۱۶ ساعته در بحران قبلی کووید-۱۹ در منطقه نجف آباد کاملا مشهود بود و در حال حاضر نیز با استفاده از تجربیات قبلی و بهره گیری از مشارکت همه  ادارات و دستگاههای ذیربط، مداخله لازم جهت کنترل طغیان پیش آمده در شهرستان تفتان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فعالیت  مرکز ۱۶ساعته غربالگری کرونا در شهرستان تفتان افزایش یافته است، گفت: ضمن تعطیلی برخی از اصناف و مراسم ها در این شهرستان انجام گشت های مشترک و تخصصی و بازدید از نانوایی‌ها و اصناف ضروری نیز استمرار دارد.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار