کد خبر: ۱۳۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی گفت: با اهدای ۵۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت، همه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در الموت شرقی به شبکه شاد متصل و مشکل آموزش غیرحضوری آنها حل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید رشوند رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقیبرگزاری مرحله دوم رزمایش ایران همدل و طرح "شور عاطفه ها" را در الموت شرقی موفق دانست و بیان کرد: ما موفقیت خود را در خدمت بیشتر به نیازمندان می دانیم و خدمت ما زمانی کامل می شود که کار خیر و نیکوکاری در جامعه فراگیر شود  و دیگر محروم و نیازمندی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف برای امدادرسانی به محرومین استفاده کنیم و در این بین یکی از اقشاری که رسیدگی به آنها از اهیمت زیادی برخوردار است، دانش آموزان نیازمند است.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی اضافه کرد: در شرایط حاضر که به واسطه محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، دانش آموزان برای تحصیل امکان حضور در کلاس درس را ندارند، یکی از نیازهای همه دانش آموزان گوشی هوشمند و یا تبلت است.

وی افزود: دو تن از خیران با مشارکت در طرح شور عاطفه ها ۵۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند بخش الموت شرقی اهداء کردند که ۳۶ دستگاه گوشی و تبلت  به دانش آموزان نیازمند الموت شرقی اختصاص یافت.

رشوند عنوان کرد: در حال حاضر همه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در الموت شرقی با دریافت گوشی هوشمند و تبلت به شبکه شاد متصل و مشکل آموزش غیرحضوری آنها حل شد.

وی تصریح کرد:مازاد گوشی و تبلت های اهدایی با اجازه خیران اهداء کننده به دانش آموزان نیازمند الموت غربی و قزوین اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند با شماره گیری کد مهربانی # ۰۲۸۸*۸۸۷۷*، کمک های خود را به نیازمندان الموت شرقی اهدا کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار