کد خبر: ۱۳۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
گروه استان‌ها- مدیرکل تعاون استان کرمان گفت: قانون هیچ حمایت رسمی از کارآفرین برتر ندارد و همه به عشق تولید و علاقه به میهن و خدمت پا به عرصه گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا اسماعیلی صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان اظهار داشت:112 نفر در رقابت سیزدهمین جشنواره کارآفرینی برتر استان کرمان در سال جاری شرکت کردند.

وی با اشاره به انتخاب 6 نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی گفت: با ارزیابی‌های انجام شده سه نفر در بخش صنعت، دو نفر در بخش خدمات و یک نفر در بخش کشاورزی در بخش کارآفرین برتر استان کرمان تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه طی دوره‌های گذشته جشنواره کارآفرینان برتر استان، 140 نفر کارآفرین برتر انتخاب شدند ادامه داد: 9 کارآفرین برتر در سطح ملی در دوره های گذشته از استان کرمان داشته‌ایم.

وی به لزوم حمایت از کارآفرینان در کشور اشاره کرد و افزود: در قانون هیچ حمایت رسمی از کارآفرین برتر نداریم و همه به عشق تولید و علاقه به میهن و خدمت پا به عرصه گذاشته‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه سالانه 35 هزار نفر ورودی بازار کار در استان کرمان است گفت: امسال 2 هزار و 200 نفر وارد دستگاه‌های دولتی استان می‌شوند و بقیه باید در دیگر بخش‌ها مشغول به کار شوند.

در این آیین سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه همه ما باید به تعریف مشترکی از کارآفرینی برسیم اظهار داشت: کارآفرینی ارزش آفرینی، ایجاد ساختار، بازار و مواد اولیه جدید، خلاقیت و نوآوری است.

وی با بیان اینکه توجه به مفهوم کارآفرینی کمک می‌کند بخشی از مشکلات کشور حل شود افزود: در شرایط  امروز کشور و استان کرمان نیاز به کار جدید داریم.

انتهای پیام/511/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار