کد خبر: ۱۳۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد گفت: با همراهی و تعلق خاطر فعالان صنعتی وتولیدی در این شهرستان شاهد احداث فضاهای ورزشی متعدد و حرکت به سمت کاهش محرومیت های ورزشی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامران ظهیری اظهار کرد: در سال جهش تولید کارخانه جات و واحدهای صنعتی شهرستان اشتهارد تلاش دارند نیاز کشور در بخش های مختلف را تامین کنند.

وی افزود: معافیت های مالیاتی اخیر نیز مزید بر علت شده تا شاهد رونق فعالیت های تولیدی در این شهرستان باشیم و به تبع آن افزایش جمعیت و حضور نیروی کار نیز در این شهر را شاهد هستیم.

ظهیری تصریح کرد: در راستای ایجاد نشاط وشادابی و فراهم کردن بستر فعالیت های ورزشی نشست هایی را با مدیران این کارخانه ها داشته ایم و با استقبال فعالان این حوزه در جهت توسعه سرانه های ورزشی روبرو شده ایم.

این مسئول ورزشی ادامه داد: چندین فضای ورزشی شامل خانه شطرنج، خانه تنیس روی میز،سایت تیروکمان ،زمین تنیس، سالن بیلیارد، زمین مینی گلف یا آماده بهره برداری شده و یا در حال احداث است  وتوسط برخی صاحبان صنایع قرار است سالن چند منظوره ورزشی وزمین چمن فوتبال نیز در فضای یکی از کارخانه ها احداث شود.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد از بازسازی و احیا تنها استخر بزرگ شهرستان با کمک بخش خصوصی خبرداد و گفت: همچنین مقرر شده پیست اسکیت،سایت تیراندازی واهداف پروازی وموتورسواری نیز با همراهی مدیریت شهری و مسئولان شهرستان جانمایی و ایجاد شود.

ظهیری با تاکید براینکه مسئولان شهرستان اعم از امام جمعه،فرماندهی سپاه شهرستان، فرماندار،شهردار و اعضای شورای شهر،بخشداران و دهیاران وشوراهای روستایی نگاهی بسیار مثبت وسازنده به ورزش دارند گفت: در کنار این موهبت علاقمندی تولیدکنندگان به توسعه سرانه های ورزشی این نوید را داده تا اشتهارد در آینده ای نه چندان دور در کنار حوزه صنعت در عرصه ورزش نیز حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

وی به برگزاری مراسم افتتاحیه طرح آوای ورزش در همسایگی به میزبانی شهرستان اشتهارد در روز گذشته اشاره کردو گفت: با همراهی اداره کل ورزش وجوانان و هیئت ورزش های همگانی استان البرز و شهرستان اشتهارد این مراسم به شکلی شایسته در اشتهارد انجام شد و این شهرستان توانست توانایی و ظرفیت بالای خود را در میزبانی از رویدادهای استانی به رخ بکشد.

این مسئول ورزشی در پایان از همراهی روسای هیئت های ورزشی واعضای آنها اعم از هیئت رییسه، دبیر،نایب رییس وکمیته های آن ها قدردانی می کنم که با تمام توان برای توسعه ورزش در این شهرستان گام برمی دارند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار