کد خبر: ۱۳۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور لیلا واثقی فرماندارقدس، منصور درجاتی مدیر کل بحران استانداری تهران و دیگر اعضای کمیته بحران و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار و به مسائل و مشکلات در حوزه مدیریت بحران به بحث و گفت و گو پرداخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی در با اشاره به مبحث مهم و حیاتی بحران پذیر بودن شهرستان قدس گفت: با توجه به اینکه این شهرستان چه به طور طبیعی و چه غیرطبیعی بحران پذیرتر می باشد بنابراین می طلبد تا به این امر مهم توجه ویژه ای داشت و هرگونه اقدامی جهت ممانعت از مشکلات ناشی از بحران به عمل آید.

واثقی افزود: در همین راستا مجموعه فرمانداری اقدامات بسیار خوبی نظیر مقابله با سیل و فصول بارندگی که در سال گذشته با آن مواجه بودیم با همکاری مدیران معادن و اداره آبفای شهرستان در دستور کار قرار داد.

او یاد آور شد: مصوبه استقرار هلال احمر شهرستان نیز در دست اقدام است که به محض تعیین مکان مناسب خدمت رسانی، فرهنگسازی و آموزش به جوانان فعال و پرتلاش شهرقدس صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: طرح پویش جهادی جریان خون از بیست و هفتم مهرماه آغاز و تا سی و ام مهر ماه به مدت 4 روز از ساعت 9 صبح تا 17 ادامه خواهد داشت. با توجه به این طرح در شهرقدس استقرار انتقال خون در این شهرستان نیازمند زمینی به مساحت 500 متر می باشم که با راه اندازی بیمارستان 160 تختخوابی به اهداء و انتقال خون بیشتری احتیاج است.

فرماندارقدس ادامه داد: نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است بنابراین از اهداء کنندگان درخواست می شود ضمن پیوستن به این پویش جریان خون، اهدای خون را تنها به ایام خاص از جمله محرم و صفر محدود نکنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مدیریت هواشناسی نیز از دیگر مدیریت های مهم است تا با درنظر داشتن آن از مشکلات بعدی از جمله اقدامات ساخت و ساز و لوله گذاری و... در فصول پربارش جلوگیری به عمل آید.

لیلا واثقی در پایان ضمن تشکر از حضور موثر مدیر بحران استانداری تهران از او درخواست کرد به دلیل قرار گرفتن شهرستان قدس در حریم و بستر رودخانه نگاه ویژه و اساسی تری در مدیریت بحران این شهر حاصل شود.

 

برچسب ها: فرماندار قدس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار