کد خبر: ۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
معاون وزیر راه:
محمد جعفر علیزاده، با بیان اینکه برخی انتقادها در ساخت بیمارستان‌ها را می پذیریم، افزود: بدون پذیرفتن انتقادها، حرکت رو به جلویی نخواهیم داشت.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از نسیم، مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی تصریح کرد: در روند ساخت پروژه های بیمارستانی ، سازمان های تجهیز کننده نیز باید حضور داشته باشند تا فضاهای مورد نظر با تجهیزاتی که قرار است نصب شوند ، همخوانی داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه درحال شناسایی علل وجود برخی نقص ها در پروژه های بیمارستانی هستیم، ادامه داد: در این مسیر همکاری تنگاتنگی با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهیم داشت.

وی افزود: سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در سال 93 تعداد 138 پروژه بیمارستانی را در دست اجرا دارد که از این تعداد 20 پروژه بیمارستانی با 2020 تخت تحویل شده اند و مطالبات آنها از اعتبارات امسال پرداخت می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به محدودیت شدید اعتبارات عمرانی که با طولانی شدن روند اجرای پروژه‌ها سبب تکمیل نشدن پروژه‌ها در زمان‌بندی تعیین شده می شود ، تصریح کرد: از آنجایی که قانون به دستگاه‌های بهره‌بردار اجازه می دهد با مشارکت بخش خصوصی نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها اقدام کنند ، مذاکرات متعددی با سرمایه‌گذاران صورت گرفته و در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه در صورت تحقق اعتبارات مصوب سال 93 تعداد 28 پروژه بیمارستانی با 2476 تخت تکمیل می شوند ، به انجام پروژه های پژوهشی در سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی نیز اشاره کرد و گفت: سازمان مجری با توجه به گستردگی فعالیتهای ساخت و ساز در سراسر کشور در این خصوص نیازهای پژوهشی خود را شناسایی و از سال 1390 نسبت به انعقاد قراردادهای پژوهشی با مراکز معتبر علمی کشور اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: