کد خبر: ۱۳۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
استاندار استان مرکزی گفت: قول می‌دهیم در شهرستان ساوه به هر میزان که نیاز باشد و متقاضی باشد زمین در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سید علی آقازاده صبح امروز در شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکل بخشی از اراضی مردم ساوه که سال‌های گذشته برای آنها سند صادر شده بود، با همت مسئولان مربوط حل شد.

وی بیان کرد: در مورد انتقال آب سد کوچری که مقرر شده ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ساوه به سبب نیاز جدی در حوزه صنعت اختصاص یابد، پیگیری لازم صورت گرفته است.

استاندار مرکزی افزود: سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده و با توجه به اینکه این پروژه ۷۰۰-۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد با ضمانت دولت به سرمایه‌گذار واگذار خواهد شد تا با سرعت عملیات اجرایی آن انجام شود.

آقازاده با تأکید بر اهمیت تعامل مسئولان در راستای رفع مشکلات خاطرنشان کرد: تحریم داخلی از تحریم آمریکا سنگین‌تر است و باید در جهت تحقق اهداف نظام و انقلاب همدلی و همکاری بین مسئولان را قدر بدانیم.

وی عنوان کرد: در ۲ شهر اراک و ساوه مشکل جدی در حوزه مسکن داشتیم به طوری که علاوه بر افزایش قیمت در سطح کشور، در این ۲ شهرستان شاهد افزایش قیمت کاذب نیز بودیم.

استاندار مرکزی گفت: با تلاش مسئولان در طرح اقدام ملی کار بزرگ و شاخصی انجام شد؛ در ساوه ۱۷۰۰ قطعه زمین در ساوه آماده کردیم چراکه با توجه به پایین بودن نرخ بیکاری در این شهرستان تقاضای مسکن بالاست.

آقازاده ادامه داد: قول می‌دهیم در شهرستان ساوه به هر میزان که نیاز باشد و متقاضی باشد زمین در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: سهمیه شهر اراک ۸۰۰۰ واحد مسکن بود که تا ۱۵ هزار افزایش می‌یابد و در شهرهای جدید نیز بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در دست اقدام است.

استاندار مرکزی بیان کرد: باید نشان دهیم که در دوران سخت کارهای بزرگ انجام می‌شود و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی گام‌های بلندی در جهت رضایت مردم برداشته شود.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه، قرعه‌کشی ۲۱۵۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ساوه نیز با حضور مسئولان انجام شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار