کد خبر: ۱۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از حضور رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره حذف یارانه ثروتمندان خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، غلامرضا کاتب اظهار کرد: قرار است آقای نوبخت در هفته بعد از تعطیلات مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه حاضر شود و گزارش کلی درباره نحوه اجرای تبصره 21 قانون بودجه در مورد هدفمندی یارانه‌ها را به کمیسیون ارائه کند.
 
به گفته سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اقدام دولت برای حذف یارانه دهک‌های پردرآمد یکی از بخش‌های گزارش نوبخت به کمیسیون برنامه خواهد بود.
 
همچین "شهبازحسن پور" دیگر عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تعیین تکلیف قانون هدفمندی یارانه ها در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس فردا (8 اردیبهشت ماه) با حضور «نوبخت» خبر داد.
 
وی گفت: سه شنبه (8 اردیبهشت) سخنگوی دولت برای ارایه توضیحات لازم درخصوص زمان و چگونگی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها میهمان کمیسیون خواهد بود.
 
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: با حضور نوبخت و معاونان وی در جلسه این هفته کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، تعیین تکلیف نهایی درخصوص قانون هدفمندی یارانه ها و چگونگی حذف دهک های بالای جامعه صورت خواهد گرفت.
 
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، یادآور شد: امید است نمایندگان سایر کمیسیون های تخصصی مجلس پیشنهادات خود در زمینه اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها را قبل از حضور نوبخت به کمیسیون ارایه داده تا مورد بررسی واقع شود.
برچسب ها: نوبخت ، یارانه ، ثروتمند
نام:
ایمیل:
* نظر: