کد خبر: ۱۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان و عشایر و برای مشاغل دستی اختصاص می یابد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا در منطقه خلیج فارس، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه توسعه اشتغالزایی در سال جاری یکی از مهمترین اهداف دولت است،گفت: اصلی ‌ترین سیاست ما در سال 1394 ایجاد اشتغال و تحقق شعار "اشتغال بزرگ و بنگاههای کوچک" است.

عباس حسینی در آیین تجلیل از کارگران نمونه بنگاه های تولیدی و کارخانجات استان گفت: امسال دولت با همراهی مجلس شورای اسلامی 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای سامان دادن به حوزه اشتغال کشور پیش بینی کرده است.

حسینی افزود: برای اولین بار در کشور این میزان اعتبار برای رفع موانع اشتغال، حفظ اشتغال موجود و افزایش سطح اشتغال کشور در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این اعتبار همزمان با وصول درآمدهای کشور از سوی خزانه به واحدها و بخش های مختلف تخصیص می یابد و برنامه ریزی شده که به محض تخصیص اعتبارها، پروژه های مختلف تامین مالی شوند.

حسینی رونمایی از طرح مسکن اجتماعی، اجرای بیمه های اجتماعی فراگیر و ایجاد و راه اندازی سامانه مشاغل ایران برای مردم را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری ذکر کرد.
برچسب ها: اشتغال ، کشور ، اعتبار
نام:
ایمیل:
* نظر: