کد خبر: ۱۳۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون همتی یکشنبه ۱۱ آبان در جریان بازدید از این بیمارستان بر برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده برای تکمیل و بهره‌برداری آن تأکید و اظهار کرد: این بیمارستان از مصوبات سفر رئیس جمهوری به هرمزگان است و برای سرعت دادن به آن باید هفتگی گزارش‌گیری شود. برای تأمین منابع مالی پروژه بسیار مهم و بزرگ بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، پیش‌بینی‌های لازم انجام و تاکنون ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح جذب شده و هم‌اکنون مراحل اجرایی و فنی پروژه شبانه‌روزی در حال انجام است.

استاندار هرمزگان اظهار امیدواری کرد ساخت بیمارستان تا پایان امسال به اتمام برسد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید منظم برنامه‌ریزی کند و تامین نیروی انسانی و تجهیزات هم در دستور کار باشد تا بتوانیم این پروژه بزرگ را افتتاح کنیم. در حال حاضر با حمایت دولت طرح‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان در حال اجراست که از جمله آن‌ها می‌توان به بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، بیمارستان ستاره خلیج فارس، بیمارستان دوم میناب و پروژه توسعه بیمارستان کودکان اشاره کرد. هدف‌گذاری برای ایجاد ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید در آینده نزدیک محقق می‌شود.

احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از پروژه‌های مصوب سفر دولت در سال ۹۶ است. استان هرمزگان ۱۷ بیمارستان دولتی با یک هزار و ۱۵۰ تخت فعال دارد که به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، استان هزار تخت بیمارستانی کمبود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار