کد خبر: ۱۳۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: تقویت فرهنگ کارآفرینی مهم‌ترین مولفه تاثیرگذار بر اکوسیستم کارآفرینی و اشتغال زنان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا ابراهیمی در همایش کارآفرینی زنان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان بر آموزش و گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی برای جامعه جوان تاکید کرد و گفت: این استان جوان‌ترین استان کشور است و بیشترین شمار جوانان با میانگین سنی ۱۵تا ۲۹سال را دارد از این‌رو ضروریست برنامه‌ریزی‌های هر چه بیشتر و بهتری برای توانمندسازی و مهارت‌آموزی و گسترش فرهنگ کارآفرینی انجام شود چرا که تقویت فرهنگ کارآفرینی مهم‌ترین مولفه تاثیرگذار بر اکوسیستم کارآفرینی زنان است.

او افزود: انسجام در آموزش مهارت‌های مختلف برای بانوان، اصلاح سامانه ‌های کسب و کار و گسترش فرهنگ نوین کارآفرینی نقشه‌ی راه روشنی برای آموزش و توانمندسازی جامعه جوان سیستان و بلوچستان ترسیم می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌هایی که از سوی زنان خلق و پرداخته شده به ویژه درحوزه صنایع دستی خاطرنشان کرد: باید برای این جامعه بازارسازی و بازاریابی کرد و با اتصال کسب و کار آنان به بازار جهانی، سهم بانوان صنعتگر را در بازارهای بین‌المللی گسترش داد.

او در پایان برضرورت استفاده از بانوان شایسته درسپهر مدیریتی شهرستان سراوان نیز تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار