کد خبر: ۱۳۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
گروه استان‌ها- کارخانه ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۳۵۰ هزار عدد و با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس،  عصر امروز یک کارخانه تولید ماسک با ظرفیت 350 هزار عدد ماسک در روز و با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. هادی حق‌شناس در حاشیه افتتاح واحد تولیدی ماسک در این شهرستان اظهار داشت: در ابتدای شیوع کرونا مانند همه مناطق کشور برای تأمین ماسک با مشکلاتی مواجه بودیم که با راه‌اندازی چند خط تولید جدید توانستیم نیاز استان را تا حدود زیادی برطرف کنیم.

وی گفت: استان در تامین ماسک مورد نیاز , خودکفا شده است و گلستان با همراهی تولیدکنندگان بخش خصوصی نقش تاثیرگذاری در تامین ماسک مورد نیاز نه فقط در استان بلکه در کشور دارد.

استاندار گلستان بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا واحدهای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در شهرک‌های صنعتی فعال شدند و خوشبختانه همراهی خوبی در راستای تامین مایحتاج بهداشتی مردم داشتند.

وی با اشاره به افزایش کمی و کیفی تولید ماسک در استان خاطرنشان کرد: بی تردید ماسکی که امروز در استان تولید می‌شود قابل مقایسه با ماسک روزهای اول نیست و تولیدات امروز با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌شوند.

حق شناس درباره مشکلات واحدهای تولیدکننده ماسک برای تأمین مواد اولیه تولید، گفت: تلاش ما تامین مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان است تا آنها بتوانند ماسک با کیفیتی را به مردم ارایه دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه جدید تولید ماسک در شهرستان گنبدکاووس افزود: این کارخانه علاوه بر نیاز استان, می‌تواند محصولات خود را به دیگر استان نیز ارسال کند. در حال حاضر این کارخانه با ظرفیت 2 دستگاه تولید ماسک در حال فعالیت است که در آینده نزدیک می‌تواند با افزایش تعداد دستگاه‌ها, تولید خود را افزایش دهد.

انتهای پیام/581/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار