کد خبر: ۱۳۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
گروه استان‌ها- خوزستان- افرادی که در پوشش خرید و فروش احشام از شهروندان کلاهبرداری می کردند توسط کارآگاهان پلیس شهرستان هفتکل دستگیر شدند.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی"در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان هفتکل در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید احشام در سطح این شهرستان و روستاهای تابعه، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: با تشکیل تیم‌ ویژه‌ای به طور محسوس و نامحسوس، تحقیقات در این رابطه به صورت میدانی آغاز و پس از چند روز فعالیت، شناسایی و عملیات دستگیری متهمان آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، متهمان در شهرستان‌های اطراف احشام را در قبال سفته با اسم و امضاء جعلی با قیمت بالا خریداری و در زمان تحویل پول منکر خرید احشام می شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: با اخذ نیابت قضائی، کارآگاهان پلیس مخفیگاه 2 متهم را شناسایی و در عملیاتی آنان را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات پرونده لب به اعتراف گشودند و به 20 میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق خرید و فروش احشام اعتراف کردند.

سردار صالحی در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.@


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار