کد خبر: ۱۳۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تصویب لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر در این کمیسیون خبر داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، گفت: بررسی لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقت‌نامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر با حضور مسئولان و کارشناسانی از وزارت کشور، مرکز امنیت دریای خزر، اداره کل حقوقی دادگستری، قوه قضائیه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: پس از استماع نظرات نمایندگان و کارشناسان مربوطه کلیات و جزئیات لایحه مذکور به تصویب اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی رسید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در توضیح این لایحه ،بیان داشت: این لایحه در 19 ماده تدوین شده که مهمترین اهداف این لایحه اهمیت ثبات و امنیت در دریا برای دولت‌های حاشیه، مسئولیت آنها در حفظ دریای مذکور و توسعه پایدار منطقه، تحکیم همکاری به منظور استفاده از دریای خزر برای اهداف صلح‌آمیز و تقویت و تعمیق همکاری‌های منطقه‌ای است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار