کد خبر: ۱۳۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، گفت:بررسی مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی با حضور نمایندگانی از کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و بررسی لایحه «قانون الحاق 9 تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی»در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود:در جریان بررسی و تبادل نظر درخصوص مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی مقرر شد؛ کمیته‌های مختلف کمیسیون نکات مطروحه را بررسی و گزارش آن را به صحن کمیسیون انرژی ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: حمایت دولت از بخش خصوصی به منظور به ثمر رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها، تامین مالی، دریافت تسهیلات از بانک‌ها و... ازجمله مشکلات مطرح شده ازسوی نمایندگان کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی در این جلسه به شمار می‌آیند.

شریعتی اضافه کرد:همچنین از آنجا که کلیات لایحه "قانون الحاق 9 تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی" در جلسه گذشته به تصویب رسیده بود در این جلسه بررسی جزئیات آن آغاز شد و یکی از بندها به تصویب کمیسیون رسید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار