کد خبر: ۱۳۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: تجهیزات مقابله با تهدیدات نوین تحویل شهرداری قم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی متقیان در حاشیه مراسم پایان دوره آموزشی نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی قم، اظهار داشت: در حوزه پدافند غیرعامل موضوع صیانت از مردم و حفاظت از مردم یکی از وظایف اصلی و ذاتی است و باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم افزود: در حوزه شهرداری‌ها، وظایف سازمان آتش‌نشانی نیز حفاظت از مردم است، در این راستا تجهیزات مقابله با تهدیدات نوین تحویل شهرداری قم شده است.

متقیان بیان کرد: امیدواریم با آموزش‌های پیوسته برای به‌کارگیری تجهیزات و خریداری تجهیزات بیشتر با توجه به ظرفیت قم و جمعیت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بتوانیم این آموزش‌ها و تجهیزات را بروز رسانی کنیم.

وی عنوان کرد: بروز رسانی تجهیزات و آموزش‌ها برای مقابله با تهدیدات احتمالی آینده بسیار مهم است و باید به‌صورت مداوم دستگاه‌های خدمات رسان و بازدارنده خدمات خود را انجام دهند که یکی از وظایف ذاتی در حوزه پدافند غیرعامل، مرتبط با صیانت از مردم است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت : اگر برای پیشگیری و مقابله با تهدیدات نوین برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم انجام نشود، زیان‌های غیرقابل جبرانی در آینده متصور است.

انتهای پیام/2258

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار