کد خبر: ۱۳۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
فرماندار همدان با تاکید بر اینکه برخی همچنان نسبت به دستورالعمل‌های کرونایی بی اهمیت هستند گفت: خودروهای غیربومی در ورودی و خروجی همدان جریمه می‌شوند.

حسین افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه ورودی و خروجی همدان کنترل می‌شود اما همچنان مردم بدون توجه به این دستورالعمل‌ها سعی بر ورود و خروج از شهرها دارند.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا از روز گذشته طرح محدودیت تردد در ۲۵ مرکز استان که همدان را هم شامل می‌شود، آغاز شده است گفت: طی بازدیدی که از ورودی‌های همدان صورت گرفت، همچنان مردم و مسافران رعایت نمی‌کنند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه از روز گذشته تعداد زیادی از خودروها اعمال قانون شده‌اند بیان کرد: اگر این خودورهای اعمال قانون شده، دوباره در شهر رویت شوند، توقیف صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: صبح امروز نیز مجدد بازدیدی از سطح شهر و ورودی‌ها صورت گرفت که برخی از نقاط دیگری تردد می‌کردند که شناسایی و مسدود شد.

افشاری در پایان تاکید کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها احتمال گستردگی محدودیت‌ها وجود دارد و ممکن است به گروه شغلی ۲ هم برسد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار