کد خبر: ۱۳۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 17 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

محمد مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ابهر اجرایی شد.

 وی افزود: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، پس از شناسایی و رصد اطلاعاتی؛ با همکاری واحدهای تجسس کلانتری‌های پنجگانه این شهرستان طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد 17 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر و آلات استعمال را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجارشکنان به منظور سالم سازی محیط و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم با همه توان اجرایی پلیس شهرستان استمرار خواهد داشت، خاطر نشان کرد: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر همچنین از اعمال محدودیت در این شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: از امروز 12 آبان ماه 99 در 25 استان قرمز کرونایی کشور از جمله استان زنجان محدودیت اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در داخل شهر و شهرستان ابهر محدودیتی برای رفت و آمد شهروندان در نظر گرفته نشده است از همین رو بهتر است شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران از هرگونه تردد غیرضرور پرهیز کنند.

انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار