کد خبر: ۱۳۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از راه اندازی سامانه پاسخگویی آنلاین واپلیکیشن «برق من» در راستای غیر حضوری شدن ارائه خدمات این شرکت به مشترکان خبر داد.

  محمود محمودی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: هدف از راه‌اندازی سامانه آنلاین ، تسریع در پاسخگویی به مشترکین و راهنمایی برای دریافت بهتر خدمات به‌صورت آنلاین است که همه روزه از ساعت 7:30 الی 19 با حضور کارشناسان مجرب و متخصص، پاسخ‌گویی صورت می پذیرد،علاوه بر پاسخ‌گویی آنلاین در ساعات ذکر شده، کاربران می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز اقدام به ارسال پرسش از طریق این سامانه کرده و پاسخ خود را از طریق ایمیل یا سایت پاسخ‌گو دریافت کنند.

وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن «برق من» گفت:  خدمات این شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است،مشترکان  می‌توانند با  دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت به نشانی  www. mpedc. ir و به صورت غیر حضوری خدمات صورتحساب،فروش و پس از فروش انشعاب برق ، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.

محمودی  افزود: در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک وجلوگیری از  شیوع ویروس کرونا، تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق به شهروندان به صورت غیرحضوری شده است.

وی بیان کرد: علاوه بردریافت خدمات به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من ، امکان ارائه 82 خدمت در سایت شرکت به نشانی www. mpedc. ir در سه بخش مشترکین و متقاضیان، پیمانکاران و سازمانها و همکاران ایجاد شده است .

 محمودی بااشاره به اینکه کارکنان این شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: از مشترکان در خواست می شود،در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات توزیع برق تماس بگیرند و یا سایر موارد و مشکلات شبکه را به سامانه پیامکی پیک باشماره 10001000121 ارسال کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار