محمود محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: هدف از راهاندازی سامانه آنلاین ، تسریع در پاسخگویی به مشترکین و راهنمایی برای دریافت بهتر خدمات بهصورت آنلاین است که همه روزه از ساعت 7:30 الی 19 با حضور کارشناسان مجرب و متخصص، پاسخگویی صورت می پذیرد،علاوه بر پاسخگویی آنلاین در ساعات ذکر شده، کاربران میتوانند در تمام ساعات شبانه روز اقدام به ارسال پرسش از طریق این سامانه کرده و پاسخ خود را از طریق ایمیل یا سایت پاسخگو دریافت کنند.
وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن «برق من» گفت: خدمات این شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است،مشترکان میتوانند با دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرمافزار کافه بازار و سایت شرکت به نشانی www. mpedc. ir و به صورت غیر حضوری خدمات صورتحساب،فروش و پس از فروش انشعاب برق ، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.
محمودی افزود: در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک وجلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق به شهروندان به صورت غیرحضوری شده است.
وی بیان کرد: علاوه بردریافت خدمات به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من ، امکان ارائه 82 خدمت در سایت شرکت به نشانی www. mpedc. ir در سه بخش مشترکین و متقاضیان، پیمانکاران و سازمانها و همکاران ایجاد شده است .
محمودی بااشاره به اینکه کارکنان این شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: از مشترکان در خواست می شود،در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات توزیع برق تماس بگیرند و یا سایر موارد و مشکلات شبکه را به سامانه پیامکی پیک باشماره 10001000121 ارسال کنند.
انتهای پیام/