کد خبر: ۱۳۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵
سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۵۰ درصد از پروژه‌های طرح ملی ابرار در استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شعبانعلی خاوری شامگاه گذشته در بازدید از محورهای روستایی شهرستان‌های نیر و کوثر اظهار کرد: در قالب طرح ملی ۱ و ۲ ابرار ۲۴۰ کیلومتر پروژه برای استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه ۵۰ درصد این پروژه‌ها اجرا شده است.

وی افزود: با همت مضاعف و تلاش جهادی راهداران استان اردبیل مابقی طرح نیز با شتاب و سرعت خوب اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه‌ سفر خود به استان اردبیل از پروژه روستایی هشی،کمر به گاو در شهرستان خلخال نیز بازدید کرد و گفت: ۷۰ درصد این پروژه که دریک منطقه محروم و سخت قرار گرفته انجام شده و مقرر شد با تزریق قیر و سایر کمک‌های لازم این پروژه تا ۲ ماه آینده تکمیل شود.

خاوری با قدردانی از تلاش‌های راهداران استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی در اجرای طرح ابرار روستای هشی کمر به گاو گفت: عملیات بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از این راه روستایی توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل و ۷ کیلومتر نیز توسط راهداران استان آذربایجان شرقی انجام شده و هم اکنون در مراحل تکمیل پل هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۸ درصد راه‌های روستایی استان اردبیل دارای آسفالت هستند تصریح کرد: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای از حل مشکلات قیر استان‌ها خبر داد و اذعان داشت: با استفاده از امکانات و ماشین آلات سازمان راهداری در قالب طرح ملی ابرار تا پایان شهریور ماه سال‌جاری ۷ هزار کیلومتر راه روستایی در کل کشور بهسازی و آسفالت شده است.

خاوری آمادگی راهداران استان اردبیل برای انجام عملیات زمستانی را از نظر ماشین آلات و روحیه کارکنان بسیار خوب ارزیابی و از تلاش‌های انجام شده قدردانی کرد.

انتهای پیام/3463

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار