کد خبر: ۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۶
جنرال موتورز با پرفروش‌تر شدن شاسی بلندهای لوکس، کادیلاک اسکالید را در اولویت تولید قرار داد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، فروش اسکالید در آوریل 144 درصد نسبت به آوریل سال 2014 افزایش یافت و به 3237 دستگاه رسید. با وجود اینکه تولید نسل کنونی شاسی بلندهای بزرگ جنرال موتورز نسبت به سال گذشته بالاتر است اما فروش مدل‌های شورولت تاهوئه، سوبربان و جی ام سی یوکون در آوریل کاهش یافت.
 
کارخانه جنرال موتورز در آرلینگتون تگزاس که در آن هر چهار مدل تولید می‌شوند با ظرفیت کامل و در سه شیفت کاری تقریبا 24 ساعته در شش روز هفته و گاهی همه هفته فعالیت می‌کند.
 
شورای شهر آرلینگتون هفته گذشته با بسته مشوق مالی 30 میلیون دلاری برای هموار کردن توسعه 1.2 میلیارد دلاری این کارخانه قدیمی که 60 سال قدمت دارد، موافقت کرد.
 
شاسی بلندها به همراه پیکاپ‌ها بزرگترین حاشیه سود کل خط تولید جنرال موتورز را به همراه داشتند و اسکالید که به طور متوسط بیش از 80 هزار دلار فروش می‌رود، بزرگترین سودساز در میان مدل‌های شاسی بلند بوده است.
 
بر اساس گزارش یو اس ای تودی، در شرایطی که تحلیلگران وال استریت انتظار دارند حاشیه سود عملیاتی جنرال موتورز به 10 درصد یا بیشتر برسد، دادن اولویت تولید کارخانه آرلینگتون به اسکالید کاملا منطقی به نظر می‌رسد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار