کد خبر: ۱۴۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عمر ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر در استان، به زیر ۱۰ درصد رسید که موفقیتی قابل توجه در راستای بهبود کیفیت این بخش است.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته، عمر ناوگان اتوبوسرانی جاده‌ای در آذربایجان‌غربی حدود ۱۱ سال بود که این رقم در حال حاضر به نزدیک ۹ سال رسیده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید به این ناوگان افزوده شد که یکی از مهمترین دلایل کاهش سن ناوگان اتوبوسرانی جاده ای در آذربایجان غربی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۶۵ دستگاه اتوبوس بین جاده‌ای در استان فعال است که در جاده‌های درون استانی، برون استانی و حتی بین‌المللی فعالیت دارند.

شکری با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی بین شهری استان یکی از امن‌ترین ناوگان‌های اتوبوسرانی بین شهری در کشور است، خاطرنشان کرد: عملکرد این ناوگان به ویژه نظارت مدیران فنی بر روند ایمنی و تجهیزات ایمنی ناوگان و نظارت کارشناسان اداره کل بر عملکرد این مدیران فنی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تعامل و همکاری مناسب بین اداره کل و پلیس راه در افزایش اعتماد عمومی به خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر تاثیر بسزایی داشته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار راننده در بخش مسافر در آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که آموزش‌های مستمری برای آنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار