کد خبر: ۱۴۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
وصیت‌نامه شهید«بهمن باغچی»؛
شهید «بهمن باغچی» در وصیت‌نامه خود آورده است: الان اسلام احتیاج به خون و یاری از پیروانش را دارد لذا همگی ما باید حسین وار، وارد جنگ شویم و شجاعانه با کافرین ضد دین تا آخرین قطره خون خود بجنگیم.

اسلام احتیاج به خون و یاری از پیروانش را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، شهید «بهمن باغچی» در 16 خرداد سال 1345 در شهریار روستای دینارآباد چشم به جهان گشود. وی پس از آغاز دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام در تاریخ 21 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8 (ام الرصاص) به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

وصیت‌نامه شهید:

ای پیامبر بگو همانا آن مرگی که شما از آن مرگ فرار می‌کنید همانا آن مرگ شما را ملاقات خواهد کرد. سپس شما به سوی پیامبر عالم به آشکار و خفا باز می‌گردید پس خداوند شمارا به آنچه در دنیا عمل می‌کردید آگاه می سازد. آیه 8 سوره جمعه

به نام خداوندی که در دنیا به کافر و مومن رحم می‌کند ولی در آخرت فقط به مومنان رحم می‌کند، حمد و سپاس به خداوندی که به من توفیق داد تا بتوانم برای یاری اسلام و قرآن به جبهه بروم و در نبرد حق علیه باطل شرکت کنم و با کفار بجنگم و حمد وسپاس فراوان بر خداوندی که توفیق داد تا من از بدبختی‌ها وظلمت‌ها بیرون آمده و راهی را که ان شا الله راه حسین است بیابم.

سلام و درود بر یگانه منجی بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسگری (عج) و نایب برحقش امام خمینی و سلام ودرود بر شهیدان، اسیران، مفقودین، معلولین،مجروحین و دیگر کسانی که جان و مال خودشان را خالصانه برای انقلاب فدا کردند که خدا رستگارشان کند.

اکنون که قلم بدست گرفته ام و می خواهم چند کلمه ای با شما امت حزب الله و آشنایان و خانواده عزیزم صحبت کنم خدا می‌داند که نمی‌دانم که چه چیزی را بیان کنم و چه سخن نیکویی بگویم که برای شما مفید باشد، زیرا تمام گفتنی‌ها را هزاران شهید که از اول انقلاب تا به حال به لقاءالله رسیده اند، با شما عزیزان گفته اند، خوب با این همه حرف‌ها وظیفه خودم می‌دانم، که چند سطری با شما صحبت کنم.

ای شیعیان علی (ع) بیائید در همه کارهایمان امیرالمومنین (ع) را که الگوی همه مسلمین می باشد، الگوی خود قرار دهیم و ببینیم امیرالمومنین (ع) از آن زمانی‌که در در محراب عبادت به خون خود غلطید و شهید شد چه کارهایی کرد و چه در س‌هایی به ما که پیروان آن حضرت هستیم آموخت تا در حد توان خود به آن عمل کنیم والله اگر عملی خلاف ایده اهل بیت علیهم السلام انجام دهیم شهدا در روز جزا از همه ما شکایت می‌کنند.

ای عزیزان، همانطور که خودتان می دانید الان اسلام احتیاج به خون و یاری از پیروانش را دارد لذا همگی ما باید حسین وار، وارد جنگ شویم و شجاعانه با کافرین ضد دین تا آخرین قطره خون خود بجنگیم، که در آن صورت ما به پیروزی می رسیم و یا به شهادت که در هر دو صورت رستگار خواهیم شد ان شاءالله.

پس برادران وخواهران در پشت جبهه رزمندگان را یاری کنید و در موقعیت‌های لازم با حضور پیدا کردن در جبهه، اسلام عزیزرا یاری کنید و از همه مهمتر این که در هر جایی که هستید دل امام عزیزمان را شادکنید و امام عزیزمان را در همه حال یاری کنید.

امت حزب الله و همیشه در صحنه دو مساله مهم است که باید هوشیار باشید. یکی وجود طاغوتی‌ها است که با یاری خدا و با همکاری و همیاری مسئولین، ان شاءالله بتوانید آنها را سرکوب کنید. دیگر مساله رهبری است که باید توجه زیادی کرد و با هوشیاری کامل همان‌گونه که امام و مجلس خبرگان میگویند رهبری آینده را یقین کنید.

سخنی با شما آشنایان، برایم از خداوند بزرگ طلب مغفرت کنید و در طول عمر، خوبی که به شما نکردم ولی بدی‌ها را ببخشید و به خانواده معظم شهدا، خصوصا شهدای روستا احترام بگذارید، زیرا که این عزیزان چشم و چراغ این مملکت هستند و دیگر اینکه جدا از محرمات بپرهیزید که در غیر اینصورت غضب خداوند را فراهم می کنید.

ای خداوند محبوب، ترا قسم می‌دهم به مقربین در گاهت امام عزیزمان را، این پرچم دار، این فرزند فاطمه که پرچم افتاده در کربلا را به دست گرفته یاری فرما.

پروردگارا، ترا به جان معصومین (ع) قسم می‌دهم رزمندگان اسلام این عاشقان سلحشور را به اهداف عالیه خود برسان.

الها، تورا به خون تمامی شهدای اسلام بالاخص آقا اباعبدالله قسم می‌دهم هدف عالی انقلاب اسلامی را برای همه کسانی‌که درک نکرده اند تفهیم کن و دشمنان انقلاب اسلامی را از سر راهش بر کن.

خداوندا،خالقا! از تو خاضعانه می‌خواهم این عمل خاضعانه را از این حقیر بپذیر،که چیز گران‌بهایی جز این نداشتم که تقدیم کنم. ( آمین)

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار