کد خبر: ۱۴۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مدیرکل دفتر نوسازی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:
سمنان- مدیرکل دفتر نوسازی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بابیان اینکه سختی کار نیروهای کارگری شهرداری‌ها مدنظر قرار دارد، گفت: ساماندهی بدنه کارگری شهرداری‌ها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کرکه آبادی عصر یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی گردهمایی شهرداران استان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بحث سختی کار ویژه کارکنان پاکبان، فضای سبز و کارگری شهرداری و نیروهای آرامستان ها تدوین‌شده است، ابراز داشت: ساماندهی بدنه کارگری شهرداری‌ها نیز در دستور کار قرار دارد و تمی کوشیم تا اختلاف و شکاف بین نیروهای کارگری و کارمندی شهرداری‌ها را ترمیم کنیم.

وی ضمن بیان اینکه تأمین و ساماندهی نیروی انسانی یکی از مباحث اصلی و مهم شهرداری‌های کشور است، افزود: متناسب‌سازی حقوق و دریافتی پرسنل شهرداری و شهرداران طی دو اقدام در قالب افزایش فوق‌العاده جذب و برقراری فوق‌العاده خاص و بدی آب‌وهوا صورت گرفت.

مدیرکل دفتر نوسازی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بابیان اینکه اعطا مجوز به‌کارگیری نیروی کارگری برای جلوگیری از برون‌سپاری خدمات در شهرداری‌های کوچک در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: تخصیص سهمیه ۱۰ هزار نفری برای مشاغل تخصصی و اصلی شهرداری‌ها پیگیری می‌شود که سهمیه استان سمنان نیز در این امر در نظر گرفته‌شده است.

کرکه آبادی در ادامه تصریح کرد: شفافیت قوانین و مقررات شهرداری‌ها در بحث به‌کارگیری نیرو، یکی از مباحث مورد توجه خواهد بود لذا به همین منظور لایحه استخدامی شهرداری‌ها در دست تنظیم است.

وی بابیان اینکه ۸۰ درصد خدمت‌های شهرداری‌ها در حال حاضر کد یکتا دریافت کردند و این خدمات در قالب خدمات الکترونیک به مردم ارائه خواهد شد، افزود: می‌کوشیم تا یکی از شهرداری‌های استان سمنان به عنوان پایلوت ارائه خدمات الکترونیک به مردم در قالب نیز خدمت، کار خود را آغاز کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار