کد خبر: ۱۴۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۲،۳،۴ از ساعت ۱۸ هر روز برای ۱۰ شهرستان بزرگ استان اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی روز یکشنبه در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: این ممنوعیت فعالیت مشاغل شامل شهرهای خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: این طرح برای کلانشهر اصفهان، بهارستان و سپاهان شهر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر اجرایی خواهداهد شد و همه مشاغل به جز گروه یک که مایحتاج عمومی و بهداشت و درمان است از ساعت یادشده به بعد تعطیل می‌شوند.

وی در اصفهان با تاکید بر نظارت جدی بر صنوف تصریح کرد: تیم ناظران اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرداری‌ها تشکیل شده و نظارت‌ها را به صورت مستمر انجام خواهند داد.

غلامی اظهار امیدواری کرد مردم، صنوف، واحدهای تولیدی و خدماتی همچنان همکاری ویژه‌ای مشابه مصوبات قبلی ستاد استانی را ادامه دهند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: با توجه به تفویض اختیار به مدیران اجرایی مشروط بر اینکه ارایه خدمات مطلوب به مردم صورت گیرد در ابتدا بیماران زمینه‌ای و بانوان باردار و در مرحله بعد تا یک سوم با نظر مدیر دستگاه فعالیت‌ها به صورت دورکاری انجام شود.

وی گفت: فعالیت همه رستوران‌ها به صورت بیرون بر خواهد بود و طبخ و فروش غذا به این صورت باید اجرایی شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار