کد خبر: ۱۴۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
امام جمعه مهدی‌شهر گفت: پروژه‌های مختلف از زمانی که کلنگ آن بر زمین زده می‌شود تا بهره‌برداری نهایی، در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مهدی‌شهر و آیین معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی مهدی‌شهر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد، به نامه حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: این نامه در بردارنده توصیه‌هایی جدی و مهم نظیر مراقبت از نفس، رعایت تقوا و نظم است که مسؤولان و مدیران در هر پست و جایگاهی باید آن را فصل‌الخطاب فعالیت‌ها و مأموریت‌های خود قرار دهند.

وی افزود: نمونه رعایت تقوا را می‌توان اینگونه در انجام رسالت و وظایفی که بر عهده مدیران نهاده شده است، بیان کرد که پروژه‌های مختلف از زمانی که کلنگ آن بر زمین زده می‌شود تا بهره‌برداری نهایی در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های دینی و روایی دین مبین اسلام، بی‌نظمی در هیچ یک از امور فردی، کلامی، مدیریتی، سیاسی و دیگر امور قابل قبول و پسندیده نیست و مدیران و مسؤولان باید این مهم را مورد توجه خود قرار دهند.

بارانی اشاره‌ای کوتاه به انتخابات آمریکا داشت و گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و همواره بر اساس نقشه راهبردی خود عمل می‌کند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران مانع نفوذ جهانی آمریکاست و به همین دلیل است که آنها می‌خواهند به هر طریق ممکن ایران را از سر راه خود بردارند تا به اهداف شوم خود در منطقه نزدیک شوند.

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: آنچه امروز باید در مسیر پیشرفت، آبادانی و حفظ اقتدار نظام قرار گیرد، این است که همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

بارانی افزود: اتکا به توانمندی‌های داخلی، راهکار مقابله به فشارها و تحریم‌های اقتصادی است؛ بنابراین اگر این مهم به عنوان یک رویکرد اصلی مورد توجه قرار گیرد، آنگاه تغییرات سیاسی در دیگر نقاط جهان نباید مایه نگرانی در کشور شود.

لزوم تسریع در جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی

عبدالرضا میقانی، فرماندار مهدی‌شهر نیز در این جلسه گفت: ازهمه مدیران می‌خواهم پیش‌بینی‌های لازم را برای مدیریت بحران در فصل سرما را داشته باشند.

وی افزود: آمادگی کامل و به‌روز کردن تجهیزات، آمادگی نیروهای انسانی، برنامه‌ریزی دقیق و توجه به هشدارها در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم در فصل سرما ضروری است.

فرماندار مهدی‌شهر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای جذب اعتبارات با دقت و سرعت بیشتری تلاش کنند و امیدواریم با تغییرات جدید در فرمانداری نیز در این موضوع کمک شایان توجهی داشته باشیم.

میقانی عنوان کرد: تمام انتصابات بر اساس شایستگی آنان انجام شده و امیدواریم مدیران جدید در حوزه‌های مختلف با همکاری و همراهی همدیگر و همه مسؤولان بتوانند خدمات مناسبی را به مردم ارائه کنند.

شایسته‌گزینی همراه با بومی‌گزینی

ابراهیم رستمی‌فر، سرپرست دفتر سیاسی، امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: همواره در انتصابات اصل شایسته‌گزینی همراه با بومی‌گزینی در استان سمنان مورد توجه بوده است.

وی افزود: نسل جدید و جوان مدیران از بدنه کارشناسی وزارت کشور هستند و می‌توانند خدماتی مفید با درک اصول و مبانی کاری آن منطقه برای مردم داشته باشند.

سرپرست دفتر سیاسی، امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان ضمن ابراز خرسندی از انتصاب بانوان در سطوح مدیریتی گفت: حضور بانوان در سطوح مدیریتی مختلف در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است و این روند باید با ادامه یابد.

انتصابات جدید انجام شد

به گزارش فارس، در این آیین از زحمات صفورا زارعی معاون سابق برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مهدی‌شهر تقدیر و حکم انتصاب ادب معاون جدید برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مهدی‌شهر به وی اعطا شد.

در این جلسه، همچنین حکم انتصاب نرجس درخشنده بخشدار مرکزی جدید مهدی‌شهر که توسط استاندار سمنان امضا شده، توسط سرپرست دفتر سیاسی استانداری سمنان به وی اعطا شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار