کد خبر: ۱۴۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی با عباس اورنگ (مدیرکل شهرستانهای استان تهران) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دشتگرد مدیر کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی در این دیدار با اشاره به تقدیر فعالیتهای تیم کارشناسی ارتباطات مردمی اداره کل شهرستانهای استان تهران گفت: هدف از حضور در واحدهای اجرایی (ادارات کل و شعب) مواجهه و احساس مسائل و مشکلات در لایه اجرای آن است تا با تحلیل مناسب ورودی‌ها و خروجی‌ها در انجام فرایند‌ها بهبود به وجود آوریم. 

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا شرایطی را فراهم آوریم تا با استفاده از همکاران آگاه، فعال و با توانایی ویژه در واحدهای مشاوره و ارتباطات مردمی به عنوان چشم و گوش سازمان بتوانیم مسائل را در ابتدایی‌ترین مرحله رفع کنیم و با انجام این مهم حس رضایتمندی در مخاطبین ایجاد نمائیم. البته از زمان انتشار ویروس کرونا و فضایی که بوجود آورد ارائه خدمات غیرحضوری یک الزام بود و سازمان تامین اجتماعی با پیاده‌سازی خدمات خود در بستر الکترونیک زمینه لازم را در خدمت‌رسانی به هم میهنان گرامی و احقاق خواسته‌های قانونی آنان فراهم نمود. 

دشتگرد در پایان تصریح کرد: پیاده‌سازی پروژه crm سازمان تامین اجتماعی با این تکلیف صورت گرفت که رسیدگی به درخواستها، پیدا کردن علت و رفع امور مخاطبین تنها با یک تماس یا یک پیام صورت پذیرد و خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در رسیدن به آن قدمهای خوبی برداشته است. 

در ادامه اورنگ، مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران گفت: سازمان با جامعه هدف گسترده‌ای روبرو است به طوری که با تحت پوشش قرار دادن بیش از نیمی از هم میهنان عزیزمان و داشتن مراکز بیمه‌ای و درمانی مختلف با استفاده از نیروهای تحصیلکرده و متعهد با وجود تنوع فروان در خدمات، توانسته با مکانیزه کردن آن‌ها گام بزرگی در پیاده‌سازی دولت الکترونیک بردارد. 

وی افزود: مجموعه اداره کل شهرستانهای استان تهران همواره متقاضی و پیش قدم است تا در پیاده‌سازی طرح‌های سازمانی همراه باشد تا در بهبود فرآیندها و رسیدن به شرایط ایده آل به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ به رسالت خود بپردازد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین