سیدمحمد موسویزاده امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: از ابتدای آذرماه خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تقویت میشود.
او گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم تحقق دولت الکترونیک، باید بستری آماده شود تا نیازی نباشد مردم برای دریافت خدمات، سفر شهری داشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: همه خدمات فروش و پس از فروش مشترکان و امروز بهرهبرداری از این پس به مراجعه حضوری برای دریافت خدمت در شرکت توزیع برق استان سمنان نیازی ندارد.
موسویزاده بیان کرد: مردم میتوانند بدون مراجعه غیرحضوری، درخواستهای خود را ارائه و ۴۰ خدمت در دست ارائه در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان را دریافت کنند و تمام این خدمات بهصورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری، ۲۸ خدمت در حوزه مشترکان و ۱۲ خدمت در بخش بهرهبرداری، صرفاً از طریق غیرحضوری انجام میشود و هر متقاضی و مشترک برق میتواند از خدمات موردنظر استفاده کند.
او افزود: این خدمات در قالب سامانه برق ایران تحت عنوان «برق من» ارائه خواهد شد؛ این سامانه روی گوشیهای تلفن همراه هم قابل نصب خواهد بود و از سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم میتوان نسخه اپلیکیشن آن را دریافت و نصب و خدمات غیرحضوری را دریافت کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: قبضهای برق که در گذشته بهصورت کاغذی منتشر و توزیع میشد، نیز در این سامانه قابل دسترسی بوده؛ ضمن اینکه سابقه این قبضها هم قابل دریافت است.
موسویزاده گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان و مشترکان برق با نصب اپلیکیشن «برق من» از طریق دریافت از کافه بازار یا وبسایت این شرکت روی گوشی تلفن همراه صورت میگیرد و شهروندان میتوانند خدمات برق را بدون مراجعه حضوری اخذ کنند.
انتهای پیام/۲۲۴۹/م/