کد خبر: ۱۴۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
فرماندار رشت:
رشت- فرماندار رشت با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته، گفت: متأسفانه برنامه کاملی برای توسعه نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح‌اللهی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها برای اصناف و مشاغل علی‌رغم میل باطنی گرفته شده است، بیان کرد: از مشکلات مردم خبر داریم اما برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا چاره‌ای جز اعمال محدودیت وجود ندارد.

وی از محدود بودن اعتبارات برای اجرایی کردن پروژه‌ها در شهرستان رشت خبر داد و افزود: متأسفانه برنامه کاملی برای توسعه وجود ندارد زیرا اگر برنامه درستی داشتیم هم اکنون وضعیت ما به گونه‌ای دیگر بود.

فرماندار رشت با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته، گفت: طبق بررسی‌ها ۵۱ درصد اعتبار را که بخشی از آن نقدی است تخصیص یافته اما با توجه به محدودیت‌ها باید این بودجه را به درستی مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران و برف مانع از اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی می‌شود، تصریح کرد: اگر بخواهیم به هر دلیلی در اجرای پروژه‌ها کوتاهی کنیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد لذا باید عزم خود را جزم کنیم.

فتح اللهی به اجرایی کردن برخی از پروژه‌های شهرستان رشت توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: طبق قراردادی قرار است برخی پروژه‌ها توسط بسیج سازندگی اجرا شود اما متأسفانه تاکنون دو دستگاه همکاری لازم برای انجام کارهای اداری مربوطه را انجام نداده‌اند.

فرماندار رشت یکی از راهکارها برای اجرایی کردن پروژه‌های مختلف در شهرستان را انتخاب پیمانکار خوب و درست عنوان کرد و گفت: اگر پیمانکار خوب انتخاب نشود زمان اجرای پروژه‌ها به تعویق افتاده و هزینه به بهره‌برداری رساندن آن نیز بالا می‌رود.

وی از مدیران شهرستانی و فرمانداران خواست که برای گرفتن اعتبارات از مدیر کل استانی خود نهایت اهتمام را به کار گیرند، ادامه داد: باید نظارت کافی در اجرا پروژه‌های مختلف اعمال شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار