کد خبر: ۱۴۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
گروه استان‌ها- شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در استان، نماز جمعه این هفته در هیچ یک از شهرهای استان اقامه نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته ( 23 آبان) در هیچ یک از شهرهای استان اقامه نمی‌شود.

در این اطلاعیه آمده است با نظر دانشگاه علوم پزشکی و موافقت استاندار گلستان و به علت شیوع دوباره کرونا و قرمز شدن وضعیت در بسیاری از شهرستان‌ها، نماز جمعه این هفته در استان برگزار نخواهد شد.

براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان 12 شهرستان شامل گرگان، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، علی آباد، رامیان، آزادشهر، کلاله، مراوه تپه، آق قلا و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین دو شهرستان گنبدکاووس و گالیکش نیز در وضعیت هشدار و نارنجی قرار گرفته است.

در دو هفته اخیر روند ابتلا به کرونا و تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان افزایش یافته و با اینکه وضعیت گلستان به سمت شرایط سفید در حال تغییر بود اما بی‌مبالاتی برخی شهروندان موج سوم کرونا را در استان رقم زده است.

انتهای پیام/581/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار