کد خبر: ۱۴۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
در برنامه زنده مجازی؛
یزد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه از ایده‌های مردم و صاحب‌نظران در زمینه امور تبلیغی استقبال می‌کنیم، گفت: این موضوع در قالب یک برنامه زنده مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در تلاش برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ دین و ترویج فرهنگ انقلابی هستیم، اظهار داشت: در این راستا سلسله برنامه هایی به صورت زنده در اینستاگرام پیش بینی شده که در این برنامه ها در تلاش با گفتگوی مستقیم با مردم هستیم.

وی عنوان کرد: این برنامه با عنوان «وقت دیدار» تدارک دیده شده و نخستین بخش آن روز پنج‌شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۹ از طریق اینستاگرام به صورت پخش و ارتباط با مخاطبان برقرار می شود.

نجیمی با بیان اینکه قصد داریم با مردم به صورت رو در رو گفتگو کنیم، ادامه داد: از مخاطبان و مردم درخواست داریم تا اگر ایده ای در زمینه امور تبلیغی، دینی، مذهبی و … دارند آن را در صفحه najimi.alireza2 به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه آماده شنیدن انتقادات مردم به اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و میزان آشنایی آنها با فعالیت ها و مسئولیت های این اداره هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار