کد خبر: ۱۴۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
سه نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در مسابقه بین المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» دو مدال طلا و یک دیپلم افتخار کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در مسابقه بین‌المللی نقاشی با موضوع «دست‌های پاک نجات‌بخش زندگی» که از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شده بود، از استان همدان سه نقاشی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در این مسابقه بیش از ۹ هزار اثر از ایران و پنج قاره جهان و ۲۷ کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

 ‏از این میان ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین المللی به عنوان برگزیده شناخته شدند که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

بر همین اساس سهم استان همدان در این مسابقه سه برگزیده بود؛ یسنا عمادی اعظم ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شیرین‌سو با مربیگری ستاره طاقتی‌احسن نشان طلا و گلسا سراجی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان با مربیگری شهرزاد بیاتی مدال طلا و نازنین قاسمی ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک همدان با مربیگری سحر مرامی صاحب دیپلم افتخار شدند.

گلسا سراجی

نازنین قاسمی

یسنا عمادی

انتهای پیام/89001/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار