کد خبر: ۱۴۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
گروه استان‌ها - گیلان - فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 21 هزار قلم مواد غذایی و اقلام بهداشتی احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان صومعه‎ سرا خبر داد.

سردار "عزیزاله ملکی" در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، شناسایی و برخورد با محتکران کالا در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال دریافت خبری مبنی بر احتکار ارزاق عمومی مردم در شهرستان صومعه‌سرا، ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات صورت گرفته محل دپو این اقلام را در بخش گوراب زرمیخ شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ادامه داد: ماموران انتظامی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، 21 هزار و 741 عدد اقلام خوراکی و بهداشتی شامل روغن، رب، چای، کمپوت و انواع مواد شوینده را از 7 انبار کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهم 55 ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: اقلام کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد وکارشناسان ارزش ریالی آن را 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه برخورد قاطع و بدون اغماض با محتکران و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار