کد خبر: ۱۴۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
معاون اجتماعی دادگستری خراسان شمالی خبر داد
بجنورد- معاون اجتماعی دادگستری خراسان شمالی گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری هزار و ۲۶۵ موضوع خانوادگی به مراکز معاونت اجتماعی استان ارجاع داده شده است که ۱۹۱ مورد آن منجر به سازش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق اسپیدکار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دادگاه عمومی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی در سال ۹۸ جزو ۸ استان برتر کشور قرار گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اجرای ۴۰ برنامه ابلاغی قوه قضائیه در استان، گفت: در این راستا ۸ تفاهم نامه با مراکز مختلف به امضا رسیده است.

وی ارتقا آگاهی‌های عمومی مردم را از جمله برنامه‌های این مرکز برشمرد و افزود: ۲۳۰ کارگاه برای معتادان، خانواده‌های معتادان، زندانیان و خانواده‌هایی که قصد طلاق دارند در ۶ ماهه نخست سال جاری برگزار شده است.

اسپیدکار بیان داشت: هزار و ۲۶۵ موضوع خانوادگی به مراکز معاونت اجتماعی استان ارجاع داده شده است که ۱۹۱ مورد آن منجر به سازش شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی از ارسال ۱۶۳ گزارش مردمی به سامانه جامع ارتباط مردمی در سال جاری خبر داد و گفت: این گزارش‌ها پیگیری و نتیجه آن در سایت منتشر شده است.

وی از ورود این معاونت به قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ساخت ساختمان تجاری و مسکونی در شهربازی بجنورد خبر داد و افزود: نواقص این قرارداد احصا شده بود اما سرمایه گذار از حضور در استان انصراف داد.

اسپیدکار در انتها بیان داشت: دستگاه قضا به مسئله مسیر تعبیه شده برای دوچرخه سواران در بجنورد ورود داشت زیرا پلیس نواقص فنی در آن دیده بود و خود دادگستری نیز به نداشتن پیوست اجتماعی در این طرح انتقاد داشت لذا اکنون طرح متوقف است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار