کد خبر: ۱۴۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان کلنگ احداث بلوار امام رضا(ع) را شهر ساربوک را بر زمین زد، این بلوار با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری ساربوک به طول2/5کیلومتر و با اعتبار‌2میلیارد و300 هزار تومان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در ادامه سفر خود به جنوب استان، وارد شهرستان قصرقند شد و مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

وی ابتدا بر سر مزار شهید عمر ملاهی از شهدای اهل سنت و مدافع حرم این شهرستان در روستای حمیری حضور یافت و نسبت به مقام این شهید والامقام ادای احترام کرد.

آیت الله محامی سپس کلنگ احداث بلوار امام رضا(ع)  را شهر ساربوک را بر زمین زد، این بلوار با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری ساربوک به طول2/5کیلومتر و با اعتبار‌2میلیارد و300 هزار تومان احداث خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در جمع علما،معتمدان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع نور ساربوک گفت:علما و معتمدین بازوی توانمند نظام در جهت حل مشکلات جامعه هستند و اگر ارتباط خوبی بین آنان و مسئولان برقرار شود مشکلات زودتر حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با وحدت و همدلی بین علما و مسئولان و پیگیری قانونی مطالبات کاستی های را میتوان زودتر حل کرد.

وی همچنین در جلسه شورای اداری قصرقند با اشاره به ظرفیت های  شهرستان قصرقند در بخش های مختلف بر رشد شاخص های علمی ،فر هنگی، اقتصادی این شهرستان تاکید کرد  افزود: و استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی  و خیرین می تواند به رشد این شاخص ها کمک کند.

آیت الله محامی از ورود بنیاد علوی در پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند تقدیر کرد و گفت:با مشارکت دولت و بنباد علوی قدم های خوبی در این شهرستان برداشته شده  که امید در سال های آینده نتیجه این زحمات دیده شود.

فرماندار قصرقند هم این جلسه ،استقرار ادارات را مهمترین دغذغه این شهرستان بر شمرد و گفت:تاکنون23اداره در این شهرستان مستقر شده   و10اداره دیگر تاکنون هیچ گونه فعالیتی در شهرستان ندارند و مردم این شهرستان کارهای خود را شهرستان نیکشهر پیگیری می کنند.

رحیم بخش پاک اندیش خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام،حل مشکل آب شرب روستاییان،افزایش شاخص بهداشت و سلامت و آموزش در این شهرستان شد.

آیت الله محامی در ادامه سفر خود به شهرستان قصرقند با خانواده 17شهید این شهرستان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

 

 

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار