کد خبر: ۱۴۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کارشناس اداره کل هواشناسی:
مشهد - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به نقشه‌های آینده‌نگری امروز به تناوب بارش باران و برف، رخداد مه و کاهش میدان دید افقی را به‌ویژه در مناطق شمالی استان خواهیم داشت.

آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های قوچان با کمینه دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و رشتخوار با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین بوده‌اند، گفت: طی همین مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۶ و ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین بیشترین میزان بارندگی از شهرستان‌های درگز با ۱٨.۱ میلی‌متر و قوچان با ۱۱.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به نقشه‌های آینده‌نگری ماهواره امروز به تناوب بارش باران و برف، رخداد مه و کاهش میدان دید افقی را به‌ویژه در نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

فاروقی با اشاره به اینکه از فردا حجم بارش از سمت غرب و تا حدودی شمال استان کاسته می‌شود، گفت: از فردا در نیمه جنوبی استان با توجه به حجم بارش احتمال جاری شدن روان‌آب وجود دارد.

وی اظهار کرد: به لحاظ دمایی امروز شاهد محسوس کاهش دما در اغلب نقاط استان نسبت به روز گذشته خواهیم بود، لذا انتظار می رود دمای هوا در سردترین ساعات شب به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر به کمتر از صفر درجه سانتی‌گراد برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از شنبه بعد از ظهر به تدریج جوی به نسبت پایدار بر استان حاکم خواهد شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار