کد خبر: ۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
عضو اتاق بازرگانی ایران:
ابراهیم جمیلی افزود: باید از تصمیمات و عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی یک گزارش میدانی تهیه شود تا مشخص شود چه میزان از تصمیم‌گیری به سرانجام رسیده است
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از نسیم؛عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران درباره رویکرد دولت نسبت به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در دولت یازدهم اظهار داشت: شورای گفتگو می‌توانست خیلی مؤثرتر از این عمل کند و عملکرد بهتر از این داشته باشد.
 
ابراهیم جمیلی درباره حضور کمرنگ دولتی ها در جلسات این شورا گفت: به نظر می‌رسد باید شورای گفتگو را در فواصلی بگویند معاونان وزرا شرکت کنند و سالانه یکی دو جلسه خود وزرا شرکت کنند. در مجموع معتقدم دولت باید بیش از اینها برای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی وقت بگذارد تا مصوباتی که از دل شورا بیرون می آید شکل عملیاتی به خود بگیرد.
 
جمیلی با بیان اینکه قانون باید اصلاح شود، ادامه داد: در این شرایط دولتی ها فرصت بیشتری برای حضور در شورا پیدا می‌کنند.
 
عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در گفتگو با «نسیم»، با بیان اینکه وزرا باید کلانگری داشته باشند و در تدوین استراتژی‌ها وقت خود را بگذارند، گفت: تشکیل شورای گفتگو فکر خوبی بود و توانست اتاق بازرگانی را یک گام به بیش ببرد، اما در کل باید عملکرد شورای گفت‌وگو را در چهار سال گذشته مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا ببینیم تصمیماتی که در این مدت گرفته شده، چند درصد عملی شده و چند درصد از تصمیمات نیز به مرحله اجرا و تصمیم‌گیری نرسیده است.
 
جمیلی خاطرنشان کرد: در کل نیاز به یک بررسی میدانی داریم که ببینیم چقدر به اهداف نزدیک شده‌ایم.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: