کد خبر: ۱۴۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از انتصاب بخشدار جدید چاروسا اولین نشست شورای اداری چاروسا برگزار شد.

در اولین نشست شورای اداری غیبت چند مدیر در نشست مشهود بود که با واکنش بخشدار همراه بود و از مدیرانی که غیبت بودن خواست تا علت غیبت خود را اعلام و از جلسات آینده برخورد خواهد شد.

یکی از مدیران بعد از چند ساعتی از جلسه که گذشته بود حضور پیدا کرد که باز با واکنش بخشدار همراه بود و حتی تا بیرون کردن مدیران همراه بود اما خواست بمانند اما از جلسات بعد نظم اولویت جلسات باشد.

سیدشرمت الله داربام بخشدار چاروسا در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران یادی از شهدا رهبر معظم انقلاب نمود و در ادامه نظم را اولویت کاری خود دانست و گفت: حضور به موقع و نظم در جلسات را یکی از اولویت کاری خود دانست و خواستار به موقع مدیران شد.

وی به مطلب ارائه شده در جلسه تودیع و معارفه که اصلاح طلبم هم واکنش نشان داد و تاکید کرد: من در حوزه کاری اهل هیچ جناح سیاسی نیستم و در عمل هم نشان خواهم داد تنها عاملی که باعث شد این حرف را بزنم خواستم هویت خود را اعلام کنم چرا که این منطقه به اندازه مشکلات دارد که سیاست نمی تواند راه چاره برای حلال مشکلات مردم باشد.

داربام با بیان اینکه هویتم اصلاح طلبی است اما در کارم استغار می کنم اگر بخواهم جناحی کار کنم و خاطرنشان کرد: اگر به چهره چاروسا نگاه کنیم ضمن اینکه باید قدردان خدمات نظام باشیم مشکلات زیادی دارد که جناح بازی نباید در آن حکم فرما شود و بسیاری از مشکلات را که 14 ساله در این منطقه مشاهده می کنیم همچنان ادامه دارد.

بخشدار چاروسا خود را روستا زاده و عشایری دانست و خواستار کمک همه مسئوولین و مردم چاروسا شد و در ادامه یادآور شد: مدیرانی که امروز در جلسه حضور پیدا نکردند بدانند که نمی گذریم و بدانند ما سه چیز را اولویت قرار می دهیم یکی وقت، تکریم ارباب رجوع و قانون را سه عامل اصلی در مدیریت خود دانست و هرکس این سه چیز را رعایت نکرد برخورد می شود.

وی وضعیت اقتصادی دولت را بسیار نامحدود دانست و از مدیران خواست تا به مسئوولین استانی خود بخواهند کمک کند ادامه داد: از مردم و مسئوولین خواست تا به او بخشدار نگویند چرا که خود را خدمت گذارو خجالت می کشم این عنوان را بگویند و خود را خدمت گذار مردم می دانم و حاضر نیستم که تنها صندلی را اشغال کنم و سکوت کنم و کاری برای مردم صورت نگیرد و تمام تلاش برای خدمت به مردم بکار می بندم.

وی مشورت گرفتن از بخشداران و فرمانداران گذشته را در چند روز گذشته اساس مدیریت خود گذاشته و ادامه داد: جعفری فرماندار سال های گذشته اصول گرایان کهگیلویه در روزهای گذشته مشورت های و توصیه های به ما داد که پند آموز بود، بعضی مواقع وقتی به تمثال شهدا نگاه می کنیم باید خجالت بکشیم و باید در برابر خون شهدا پاسخگو باشیم.

 

در ادامه هریک از مدیران و مسئئولان صحبت های را در خصوص وضعیت کاری خود ارائه کردند و سفارش تمامی مدیران حذف سیاسی کاری در مدیریت بخشداری را یکی از خواسته عمومی خود دانستند و سفارش به وحدت بین تمامی مسئولین و مردم را خواستار عمومی از بخشدار داشتند.

در ادامه اعضای شورای اداری چاروسا و رئیس دادگستری چاروسا گلزار شهدا قلعه رئیسی را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

حجت الاسلام صادق انصاری پور در این مراسم شهدا را نمادعزت و آبروی کشور و ملت دانست و عنوان کرد: این شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در شغل و جایگاهی که داریم خدمت گذار خوبی برای مردم باشیم و امروز سیاسی کاری و عقب افتادن کار مردم به خاطر سیاسی کاری خیانت است و از بخشدار جدید می خواهیم به جای سیاسی کاری تنها به فکر مشکلات مردم باشد چرا که تنها سیاست برای ما انقلابی و غیرانقلابی بودن است و از بخشدار جدید می خواهیم با رویه انقلابی تلاش و کار کند.

رئیس دادگستری چاروسا خواستار مشخص نمودن ادارات فاقد مدیر شد و گفت: امروز وضعیت برق در بعضی روستاها نگران کننده است و امیدواریم وضعیت اداراتی همچون اداره برق مشخص شود تا مشکلات مردم بهتر پپگیری شود.

وی با انتقاد از بعضی جلسات فاقد خروجی تاکید کرد: بعضی جلسات تنها صوری هستند و فاقد خروجی هستند که امیدواریم این جلسات فاقد خروجی برگزار نشوند و اگر در جلسه شرکت کنیم که فاقد خروجی باشد مجدد حضور پیدا نمی کنیم.

انتهای پیام/82021

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار