کد خبر: ۱۴۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: هم اکنون برخی از محور‌های استان بارانی است و تردد در آنها به کندی صورت می‌گیرد.

عبدالهاشم دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه تردد در برخی محور‌های استان فارس بر اثر بارش باران و مه‌گرفتگی از جمله در گردنه کولی‌کوش و جاده جدید دشت ارژن – کازرون به کندی صورت می‌گیرد اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند. 

سرهنگ دهقانی تاکید کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا شهروندان باید از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم نیز با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی اقدام به انجام سفر کنند.

رحیم آزادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفت: از زمان وقوع بارش‌ها در روز‌های اخیر تاکنون هیچگونه گزارش خسارت بارندگی اعلام نشده است و در صورت اطلاع اقدام‌های لازم توسط کارشناسان انجام خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده در ستاد بحران آمادگی لازم در خصوص بارش‌ها در استان وجود دارد و در صورتی که در برخی مناطق طغیان یا سیلابی ایجاد شود این هماهنگی‌ها در ستاد‌های بحران شهرستا‌ن‌ها و در سطح استان وجود دارد و می‌توان مشکلات را به خوبی مدیریت کرد.

به گزارش تسنیم هوای استان فارس از اواخر وقت روز چهارشنبه 21 آبان‌ماه به علت ورود سامانه بارشی، بارانی و ناپایدار شده است از همین رو و با توجه اعلام سازمان هواشناسی فارس مبنی بر کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در روز‌های آتی؛ تأسیسات مربوط به کنتور و لوله‌های آب داخل منازل در معرض خطر یخ زدگی است که با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان به راحتی قابل پیشگیری است.

انتهای پیام/422/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار