کد خبر: ۱۴۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
گروه استان‌ها- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی به مدیر فرودگاه بجنورد پیشنهاد داد تا با جانمایی زمینی مناسب، طرح راه‌اندازی فرودگاه دوم بجنورد را بررسی و نتیجه را گزارش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ،به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوایی در دیدار با مدیر فرودگاه بجنورد٬ 3 زیرساخت فرودگاه با پروازهای منظم، راه‌آهن و بزرگراه را نبض حیاتی استان برای توسعه نامید و اظهار داشت: با فراهم کردن این سه زیرساخت، صنعت و اقتصاد استان شکوفا می‌شود.

وی بابیان اینکه به خراسان شمالی آمده‌ام تا زیرساخت‌های این استان را توسعه دهم، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی فرودگاهی مناسب با پروازهای منظم از نیازهای اساسی است اما فرودگاه فعلی این شرایط را ندارد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی به مدیر فرودگاه بجنورد پیشنهاد داد تا با جانمایی زمینی مناسب، طرح راه‌اندازی فرودگاه دوم بجنورد را بررسی و نتیجه را گزارش دهد.

وی ضمن تأکید بر نزدیکی فرودگاه دوم به راه‌های اصلی با در نظر گرفتن اصول فنی و انتخاب زمین در یک مسیر پرتردد خواستار ارائه گزارشی برای برقراری پروازهای عشق‌آباد شد و گفت: با رایزنی و مکاتبات لازم زمینه راه‌اندازی شرکت هواپیمایی اترک در خراسان شمالی فراهم می‌شود.

محمدابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروازهای بجنورد-تهران، وضعیت هواشناسی فرودگاه، آسفالت و انشعابات، نصب و راه‌اندازی سیستم آیلس و ... گفت: باوجود شرایط کرونا و کاهش 60 درصدی مسافران، 34 پرواز در مهرماه انجام شد.

انتهای پیام/311/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار