کد خبر: ۱۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
امام جمعه سیریک:
سیریک - امام جمعه شهرستان سیریک با انتقاد از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بواسطه برگزاری جشن های عروسی در شهرستان گفت: تاوان بی مبالاتی ما را نباید کادر درمانی و سایر مردم بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن سالاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه سیریک بیان داشت: یکی از مهم ترین عوامل پاکی و آرامش فرد و جامعه نماز جمعه است که با دمیدن روح تازه معنویت و تقوا در کالبد فرد و جامعه جبران کننده عقب‌ماندگی‌های فردی و اجتماعی است البته عدم اتصال به این چشمه پاکی بخشِ جان و قلب، پیامد های بیشماری دارد.

حجت الاسلام سالاری افزود: انتخابات اخیر در آمریکا پیش از آنکه نشان شکست ترامپ باشد نشانه شکست آمریکاست، آمریکا در میادین مختلف مثل ائتلاف منطقه ای علیه یمن و ائتلاف دریایی علیه ایران و فتنه های سال ۹۶ و ۹۸ شکست های بیشماری داشته است.

وی بیان کرد: شهرستان سیریک و سقوط پهپاد گلوبال هاوک در سال ۹۸ نیز یادآور یکی از شکست های راهبردی آمریکا در جنوب کشور است.

امام جمعه شهرستان سیریک در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: از خسارت بار ترین مسائل جاری در کشور پایین بودن سرانه مطالعه در کشور ماست، مادران پدران و بچه ها از ابتدا باید با کتاب مانوس باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری تصریح کرد: مسئله ی کرونا مسئله جدی بود و امروز جدی تر شده است، از عروسی های سطح شهرستان، احساس نگرانی دارم تاوان بی مبالاتی ما را نباید اقشار آسیب پذیر جامعه پس دهند.

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: پرستاران و پزشکان ما خسته اند همه دستگاه‌ها را دعوت به همکاری با مجموعه بهداشت و درمان سیریک می نمایم همه مردم را دعوت به رعایت می‌کنم عادی سازی سبک زندگی در ایام کرونا مرگ قطعی است.

امام جمعه شهرستان سیریک در پایان اضافه کرد: تشکر می کنم از همه مسئولینی که حرف ما را نه، حرف مردم را در زمینه بحران آب در سیریک شنیدند از تلاش‌های استاندار، نماینده مردم شرق استان و فرماندار شهرستان و مسئولان شهرستانی صمیمانه تقدیر می‌کنم و تقاضامندم مسئولان گزارشات عملکردهای خود را از تریبون نماز جمعه به مردم عزیز شهرستان سیریک اعلام کنند، تا مردم در جریان اوضاع و احوال جامعه خویش قرار گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار