کد خبر: ۱۴۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان؛
بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: طی ۷ ماهه نخست سال جاری بیش از ۵۵ کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه‌های فرسوده آب استان بااعتباری بالغ‌بر ۲۸ میلیارد تومان اصلاح و بازسازی‌شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، غلامحسین ساقی اظهار کرد: تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای اهالی خراسان شمالی مستلزم ایجاد خطوط انتقال جدید و خارج کردن خطوط انتقال و شبکه‌های فرسوده از مدار بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه عمر مفید شبکه‌های آبرسانی آب شرب به‌طور متوسط ۲۵ الی ۳۰ سال در نظر گرفته می‌شود و می‌بایست به مرور زمان مورد اصلاح و بازسازی قرار گیرند، گفت: عمر ۴۰ درصد از شبکه‌های توزیع آب شرب در سطح استان بالای ۳۰ سال است که شرکت آب و فاضلاب با توجه به اعتبارات خود هر ساله مقادیری از آن را مورد اصلاح و بازسازی قرار می‌دهد.

وی افزود: طی هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۵۵ کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه‌های فرسوده بااعتباری بالغ‌بر ۲۸ میلیارد تومان اصلاح و بازسازی‌شده است.

ساقی تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز جهت اصلاح و بازسازی تمام خطوط فرسوده آبرسانی استان، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است که در صورت تأمین اعتبار، پتانسیل اجرایی آن در این مجموعه وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در انتها گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۶۲ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع جدید بااعتبار ۲۶ میلیارد تومان در سطح شهرها و روستاهای استان اجرا و در مدار بهره‌برداری قرارگرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار