کد خبر: ۱۴۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به لزوم دقت در اجرای باکیفیت پروژه‌های عمرانی و خدماتی و حمایت استانداری تهران از برنامه‌های توسعه‌ای در شهرستان شهریار، گفت: موضوع منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان شهریار اظهار داشت: استانداری تهران و فرمانداری شهریار تمام قد در خدمت برنامه‌های توسعه‌ای و خدماتی شهرداری‌ها ضمن رعایت شاخص‌های فنی و مهندسی خواهد بود و شورای شهرها نیز بایستی با برنامه‌ریزی لازم از جمله تدوین بودجه مناسب و مدون در این راه تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ساختمان‌های اداری عمومی، ارزش گذاری و لزوم ماندگاری بالا، بایستی از کیفیت مطلوب در روند اجرای عمرانی برخوردار باشد و توجیهات مختلف برای نواقص از سوی کارفرمایان پروژه‌ها اعم از شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها پذیرفته نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: با توجه به هزینه کرد پروژه‌های عمرانی بایستی دقت و کنترل لازم در انتخاب مصالح و مواد اجرای پروژه‌ها صورت گیرد تا از منابع مالی و حقوق مردمی تضییع نشود.

چراغعلی گفت: موضوعی که بایستی در سال‌های آینده مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد و در اولویت کاری بنده نیز است، توجه به منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌هاست و بایستی تعداد پروژه‌های در مقیاس شهری برای خدمت رسانی بیشتر به شهرداری‌ها افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: همت مسؤولان بایستی بر تکمیل پروژه با در نظرداشتن کیفیت مناسب و بالاترین بهره‌وری از منابع مالی باشد و فرمانداری و شوراهای شهر نیز بایستی در این مسیر نظارت و پیگیری جدی داشته باشند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار