کد خبر: ۱۴۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
وصیت نامه شهید «ماشاءالله غضنفری»؛
شهید «ماشاءالله غضنفری» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: دیگر سخنان من به ملت این است که هیچوقت اجازه ندهند انقلاب را با مشتی عناصر هیچ به باد فراموشی بسپارند.

اجازه ندهید انقلاب با عناصر هیچ به باد فراموشی سپرده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «ماشاءالله غضنفری» در تاریخ 1338/01/01 در بوشهر به دنیا آمد و در 1361/02/28 در خرمشهر به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء والصدیقین

وصیت نامه اینجانب ماشاء ا... غضنفری در مورخ 10/1/61

بدین صورت در واپسین لحظه های رسیدن به اوج شهادت تنظیم می شود و من هم همانند تمام شهدای انقلاب در جبهه های حق علیه باطل در وهلة اول آرزوی پیروزی را به تمام مسلمین جهان آرزو می کنم.

و از آنها می خواهم که هر چه بیشتر در پیروزی انقلاب با اتحاد و صفوف منظم خود را در نبرد با آمریکا و دیگر اجانب هر چه مستحکمتر نمایند.

و از نظر قرآن آخرین سخنان من بدین گونه است که رفتن من به جبهه برای رضای خدا در وهلة اول و در وهلة دوم رسیدن به شهادت در موقعی که هیچ مزدوری در خاک کشور من نباشد.

بله من می روم تا انتقام شهادت پسر دائیم را از این مزدوران بگیرم، من فردی بودم که در آرزوی رفتن به جبهه در آتش خود می سوختم تا روزی فرا رسید که خداوند من را برای جبهه های اسلام برگزید تا شاید خاطرات حسین بن علی(ع) را زنده نگه دارم.

خواهرم از اینکه به شما خبر ندادم و مشتاقانه راهی جبهه شدم از شما پوزش می طلبم و بدین مضمون کلیة وسایل من را به تو که تنها یادگار زندگی من هستی می بخشم تا بتوانی از آنها استفاده کنی از اینکه نتوانستم در زمان حیاتم چیزی یا کاری یا خدمتی برای شما انجام دهم.

پیام من به مادرم و خانواده ام این است که در واپسین دقایق به شهادت رسیدن من هیچ گونه گریه ای نکنید یا قطره ای اشک بر مزار من که شاید آن هم نباشد نریزید چون ضعفتان را می رساند.

پس از شهادت من گریه نیست که من را دوباره زنده می کند بلکه همگام بودن با انقلاب است که من را در میان انقلاب جای می دهد.

دیگر سخنان من به ملت این است که هیچوقت اجازه ندهند انقلاب را با مشتی عناصر هیچ به باد فراموشی سپارند، خطوط مقدم بر حاکمیت حزب ا... این است که در تمام صحنه ها حاضر شوند تا زمینه ای برای انقلاب مهدی (عج) باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار