کد خبر: ۱۴۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از اجرای مصوبه‌های نیم‌بند جهت مقابله با کرونا گفت: اقدامات اخیر مقابله با کرونا از جمله کاهش ساعت فعالیت صنوف و حمل و نقل عمومی نتیجه معکوس داشته است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز تذکری به صدا و سیما داشتیم چرا که اخیرا مبحث تخلفی در شهرداری را به دوره جدید نسبت داده‌اند در حالی که این موضوع درست نیست و مربوط به دوره‌های قبل است.

وی بیان داشت: همچنین به لحاظ کرونا در حال حاضر آمار مبتلایان و متوفیان به شدت افزایش یافته و اجرای روش‌های نیم‌بند نه تنها جواب نمی‌دهد بلکه نتیجه معکوس هم دارد و در ساعات پایانی فعالیت حمل و نقل عمومی شاهد افزایش و ازدحام مسافران طی روزهای گذشته بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران درباره جزئیات صحن امروز شورای شهر گفت:‌ دستورات زیادی امروز مورد بررسی قرار گرفت و مصوبه‌های زیادی هم داشتیم از جمله اینکه مبحث برگزاری جلسات مجازی شورای شهر مطرح شد.

وی بیان داشت: انتخاب 7 نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذی‌حساب و سرانجام برگزاری جلسات مجازی شورای شهر در مواقع بحران، همچنین تصویب طرح ضمانت اجرای مصوبات شورای شهر و یک فوریت طرح اولویت‌های تدوین بودجه 1400 شهرداری از جمله مباحثی بود که مورد بحث قرار گرفت و به سرانجام رسید.

هاشمی گفت: اخذ عوارض برای مراکز فرهنگی و موضوع قانون‌مند شدن موضوع حمل بار در شهرداری از جمله مباحث دیگر امروز بود که در صحن شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار