کد خبر: ۱۴۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
نماینده مردم هرمزگان در مجلس تاکیدکرد:
بندرعباس - نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: روستاهای در مسیر انتقال آب خلیج فارس به کویر ایران از آب شیرین بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور آرامی در بازدید از تصفیه خانه آب و آزمایشگاه کنترل کیفی آب به عنوان تاسیسات استراتژیک و راهبردی یاد کرد و گفت: به دلیل اهمیت مسئله آب، ظرفیت های ایجاد شده از هر لحاظ مورد توجه و اهمیت است.

وی تصریح کرد: آب همانند برق، گاز و بهداشت جزو رفاهیات اولیه بوده و نمی توان آن را نادیده گرفت و باید برای تامین آن سرمایه گذاری و تلاش کرد.

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ظرفیت ایجاد شده آبشیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس اشاره کرد و افزود: ما کشور یکپارچه ای هستیم و همه در خدمات رسانی باید به همدیگر کمک کنیم از این رو کشور به این نتیجه رسید که آب مورد نیاز کویر مرکزی از خلیج فارس تامین شود.

وی احداث این آبشیرین کن را یک فرصت برای هرمزگان دانست و گفت: بخشی از نیاز آبی هرمزگان نیز از سهم در نظر گرفته شده تامین می شود.

آرامی با تاکید بر اینکه روستائیان نیز باید از ظرفیت خط انتقال آب خلیج فارس به کویر ایران بهره مند شوند، گفت: آب روستاهای مسیر خط انتقال می بایست از این خط تامین شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار