کد خبر: ۱۴۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
فرمانده سپاه کربلا از آغاز به کار قرارگاه ۱۷ ربیع در مازندران خبر داد و گفت: ۱۹۰ بازرس در اختیار سازمان صمت قرار دادیم و در این طرح زمینه جلوگیری از اخلال اقتصادی را فراهم می‌کنیم و بازرسان ما در فروشگاه‌های بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در نشستی خبری  به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه امروز بسیج به عنوان پاک‌ترین نهاد مردمی است که برای کشور دل سوزاند و تلاش می‌کند، افزود: در سال ۹۹ در هفته بسیج از مجموع برنامه‌های که در ۲۲ شهرستان ۶۶ عنوان برنامه اجرا می‌شود، تعداد برنامه در همه سطوح ۱۴ هزار برنامه است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران از برنامه‌های محوری هفته بسیج است، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار بسته‌های معیشتی تهیه و در این هفته توزیع می‌شود، بخشی از بسته‌های تهیه شده در قالب بسته‌های بهداشتی است، همچنین ۱۴۹ جهیزیه تهیه شده است که در این ایام توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در هفته بسیج تعدادی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی که شامل اماکن ورزشی، گلزار شهدا، خانه محرومان، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مسلمی از آغاز به کار قرارگاه ۱۷ ربیع در استان مازندران خبر داد و گفت: ۱۹۰ بازرس در اختیار سازمان صمت قرار دادیم و در این طرح زمینه جلوگیری از اخلال اقتصادی را فراهم می‌کنیم و بازرسان ما در فروشگاه‌های بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده قرارگاه ۱۷ ربیع در استان مازندران اشاره کرد و از کشف ۱۷ تن روغن، لاستیک، ۱۰۰ تن ذرت، پنج تن آجیل خشکبار، کنجاله سویا،  ۹۱۰ سبوس تن و کود شیمیایی خبر داد.

فرمانده سپاه کربلا در ارتباط با اقدامات انجام سپاه کربلا مازندران در برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: سپاه در برخورد با مفسدان اقتصادی تعارف نداشته و ندارد و هر فردی به دنبال اخلال در نظام اقتصادی باشد با پشتیبانی از قانون دست مفسدان اقتصادی را قطع می‌کنیم، در دو مرحله در شرکت گاز استان و شهرداری ساری این برخورد‌ها انجام شده و پرونده این دو مجموعه در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی پرونده اداره گاز طی هفته آینده به اتمام می‌رسد در پرونده شهرداری مدارک قابل توجه پرونده به دست آمده است و نکات قابل بحث دیگری وجود دارد که در حال رسیدگی است.

مسلمی ادامه داد: افراد دستگیر شده در اختیار قانون هستند و مطابق قانون با این افراد برخورد می‌شود، مردم اطمینان داشته باشند که افراد تخلفی داشته باشند با آنها برخورد می‌شود.

 وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا پیش از بستری شدن در مراکز درمانی خبر داد و گفت: این طرح که از محلات استان آغاز می‌شود روند درمانی افراد مورد رصد قرار گرفته و تا بهبودی کامل وضعیت جسمی افراد به صورت علمی مورد بررسی قرار گرفته و نحوه اجرایی طرح و اقدامات درمانی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: در این طرح که با عنوان طرح شهید سلیمانی نام گرفت تلاش داریم که میزان آسیب‌های ناشی از کرونا را در استان را کاهش دهیم و تا پایان اسفندماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار