کد خبر: ۱۴۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
نماینده پارلمان عراق:
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: مصوبه پارلمان عراق درباره خروج نظامیان آمریکایی روشن است و هر گونه تعللی در آن ناممکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، مختار الموسوی نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: مصوبه پارلمان عراق درباره خروج نظامیان آمریکایی روشن است و هر گونه تعللی در آن ناممکن است.

وی افزود: دولت مصطفی الکاظمی یا هر دولتی که روی کار آید ملزم به اجرا کردن مصوبه پارلمان عراق و حرکت در راستای پایان دادن به حضور نظامیان آمریکایی و خارجی است به ویژه که حضور این نظامیان نقض کننده حاکمیت عراق محسوب می شود.

الموسوی تاکید کرد: فواد حسین وزیر خارجه عراق به سئوالات نمایندگان درباره نتایج گفتگو با آمریکا درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق جواب نداد.

این نماینده پارلمان عراق از دولت مصطفی الکاظمی خواست که موضع سریع و فوری برای پایان دادن به اقدامات نقض کننده حاکمیت عراق از سوی آمریکا از طریق پایان دادن به حضور نظامیان آمریکایی به عمل آورد.

این در حالی است که قبلا باسم الخشان نماینده پارلمان عراق گفته بود که دولت مصطفی الکاظمی در بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق جدی نیست.

محمد البلداوی نماینده وابسته به فراکسیون صادقون در پارلمان عراق هم اعلام کرده بود که اقدامات نقض کننده حاکمیت عراق از سوی آمریکا و ترکیه به سبب ضعف دولت عراق ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار