کد خبر: ۱۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای باندی خبر داد که با توسل به خشونت و استفاده سلاح سرد اقدام به سرقت خودرو و مغازه می‌کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: در پی گزارش سرقت‌های متعدد خودرو که سارقان آن در صورت مقاومت مالباختگان متوسل به خشونت و استفاده از سلاح سر می‌شدند، پرونده به تیم عملیات ویژه پلیس مشهد سپرده شد.

وی افزود: با بررسی سرنخ‌های موجود متهمان اصلی این سرقت‌ها که یک زن و 3 مرد تبعه خارجی بودند چهره‌زنی و تحقیقات گسترده و تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس برای دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه ماموران انتظامی مخفیگاه متهمان را ردزنی با کسب مجوزقضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند، خاطرنشان کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در این عملیات ضربتی 2 مرد جوان و یک زن که همگی تبعه بیگانه و دارای سوابق متعدد سرقت و استعمال و فروش مواد مخدر هستند را دستگیر کردند.

صارمی ساداتی گفت: در بازرسی از محل، دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری سرقتی، تعداد زیادی قطعات و لوازم خودرو، سه قبضه شمشیر و قمه، یک دستگاه ساخت کلید و حدود 600 میلیون ریال البسه که از یک واحد صنفی سرقت شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد، سرکرده این باند را نیز با اقدامات اطلاعاتی، ردزنی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند، ادامه داد: 16 شاکی پرونده تاکنون شناسایی و تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر اقدام‌های مجرمانه آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70031

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار