کد خبر: ۱۴۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
گروه استان‌ها- مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور با عنوان «نجم» در استان خبر داد.

ابوالفضل سرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور با عنوان «نجم» دوم آذرماه با هدف ایجاد بستری برای ارائه دستاوردهای دانشجویان و طلاب و معرفی دستاورد‌های هسته‌های مسئله محور دانشجویی از سوی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رویداد و جشنواره نجم علاوه بر اینکه دستاورد هسته‌های مسئله محور را برای عموم مردم و به ویژه مسئولان و متولیان امور کشور به نمایش می‌گذارد و حمایت حامیان مختلف را برای هسته‌ها جذب می‌کند، دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی پیرامون موضوعات عمومی و تخصصی مسئله محوری را به منظور هدایت و راهبری هسته‌ها برگزار می‌کند.

وی شناسایی هسته‌های مسئله محور فعال استان، هدایت و راهنمایی آن‌ها و نیز الگوسازی برای نسل جوان جهت ورود تخصصی به حل مسائل استان و کشور را به عنوان دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و ادامه داد: هسته‌های واجد شرایط و برتر در سطح استان همزمان با سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در محل تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان قدردانی خواهد شد.

سرگزی با اشاره به اینکه "مطالبه‌گری، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی، فرهنگ، هنر و رسانه، پنل‌های تخصصی، خدمات اجتماعی، پژوهش، نوآوری و فناوری، تربیت، آموزش و تشکیلات‌سازی" از محورهای این جشنواره است، اظهار داشت: در این جشنواره علاوه بر هسته‌های مسئله محور علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و هسته‌هایی که در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی فعال بودند نیز دستاورد‌های خود را ارائه می‌کنند.

یه گزارش تسنیم، نخستین جشنواره نجم با عنوان «گردهمایی خیزش جوانان مسئله محور» سال 1398 با حضور چهار هزار و 500 نفر از طلاب و دانشجویان برگزار شد و دومین جشنواره نجم در قالب نمایشگاهی، ارائه ای و رونمایی از تاریخ یکم تا هفتم آذرماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/392/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار